Rikast i världen.


Sitter just nu hemma hos fina familjen Thulin, Jenny och Crille har jobbat natt så jag och Emil agera sovande barnvakter. Nu sitter vi och pysslar, hela bordet är fullt med scrapbooking grejer och tjejerna mixtrar för fullt. Mysigt! Solen skiner idag, himlen är sådär fin blå och jag älskar vintern. Jag längtar precis som alla andra efter våren men just nu njuter jag av all snö, som vi kanske aldrig får se igen. Det ska vara snö på ett sportlov, så är det bara.


Igår vid middagstid anlände jag i Lykkebo.
Världens mysigaste lilla gård med tusentals fina grejer att fotografera. Allt från djur till istappar förgyller just nu mitt minneskort och jag längtar tills ikväll när jag tänkt redigera och lägga ut några här på bloggen.


Har haft en underbar vecka, den bästa på mycket länge. Man behöver inte äga mycket pengar för att känna sig rik, för just nu känner jag mig rikast i världen, av lycka, glädje och välmående. Underbart.


Kommentarer
Karin

nämen oj tack vilken komplimang!:) Ja jag är supernöjd med D90 kan verkligen rekomendera den!:)

2010-02-25 @ 12:29:43
URL: http://kajjan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0