Superhärliga vänner.


Hade en supermysig gårdag som började med hemmaträning, lite magövningar och så, sen styrde jag stegen mot Josefine och Dennis som bjöd på kaffe och härligt sällskap. Bojje, Dennis son var också hemma. En söt liten parvel på ett och ett halvt. Attans att jag inte hade kameran med mig. Iallfall så blev jag och Bojje kompisar, vi lät som traktorer, grisar och Josefine. Det va roligt tyckte jag, och Bojje också. Dennis blev också glad av mitt besök, eftersom jag inte va svår Guitar Hero så var jag varmt välkommen tillbaka. Ha ha. En superhärlig eftermiddag.

Efter en eftermiddagsvistelse hos Josefine och Dennis blev det Thaimat med världens bästa Johanna, en dålig film och mer tv-spel, Rock Band. En superhärlig gårdag tillsammans med toppenvänner.

Nu ska jag snart in i duschen, för att sedan bege mig till Nyvång igen för att hämta Emil på jobbet. Därefter ska jag lämna av honom i Strövelstorp så han kan ladda inför sin spelning, medan jag kör tillbaka till Ängelholm för att hämta världens bästa tjejer som ska titta på sin morbro när han spelar och sjunger. Jag ska fotografera lite åt fritids och håller tummarna för att där är bra ljus i rummen. De märker vi.

Ikväll blir det Malmö Arena, allsvensk match mellan Malmö äckelhawks och Leksand, gissa vilka jag hejar på. Leksand. Helt rätt.

Har dessutom fått en preliminär bröllopsbokning i Stockholm.
Hade varit så kul, och en sådan ära att fotografera detta bröllop.


Kommentarer
Eva

Vad roligt att du (ev) ska fotografera ett bröllop! Det är alltid roligt att bli "utvald" till att få vara med om brudparets speciella dag. Kram

2010-02-20 @ 14:46:32
URL: http://blogg.evagustavsson.se
Jonna

Ja det ska bli superkul! Har ett bröllop i September och ett i November, ska bli jättespännande! :) Kram

2010-02-21 @ 12:01:28
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/
Jossan

Välkommen åter! Du har två killar här hemma som blev överförtjusta av ditt besök! :)



2010-02-21 @ 14:27:08
URL: http://josefiinejanssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0