Vinterbarn.




Kommentarer
Anna

Riktigt fina bilder! Kan du inte skriva lite om ditt Tameron objektiv. Försökte hitta lite info om det på din blogg men hittade inget. Försökte även söka på det på internet men hittade inte det. Är ute efter ett Macro och teleobjektiv och tyckte att detta verkade bra. Kram!

2010-02-26 @ 18:27:23
Jonna

Hejsan Anna! :) Va kul att höra, tack så mycket! :) Mitt Tamron objektiv är ett väldigt prisvärt objektiv för cirka pris 1999:- Fina färger och lätt att handskas med när manfotograferar manuellt som jag alltid gör. Det som jag tycker är lite tråkigt är att om man har autofokus på tar det ganska långt tid innan den hittar fokus. Ska man tillexempel fotografera människor som hoppar, eller något o fart så får man försöka hänga med att fokusera manuellt. Autotokusen låter också ganska mycket, inte speciellt positivt om man fotograferar i kyrka under en vigsel tillexempel. Jag är nöjd med det, väldigt prisvärt. Om du har fler frågor så bara fråga på!

2010-02-26 @ 22:16:48
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0