AMS.

Nu är vi inne på fjärde dagen av det nya året, back to reality. Fick precis ett samtal ifrån arbetsförmedlingen som gjorde mig väldigt glad. Jag ansökte om en jobbcoach när jag skrev in mig och imorgon 10.00 ska jag dit på ett första möte där vi blandannat ska prata om uppstart av företag. Jag kan tänka mig att det krävs mycket jobb för att få denna önskan att slå in, men jag tänker göra allt som krävs för att nå dit, för jag har allt som krävs för att nå dit. Jag tänker inte att bråttom och nu under första halvåret kommer jag hålla på med en uppstart, så det kommer att ta ett tag.

It's never too late, too shoot for the stars, regardless of who you are.
So do what ever it takes.


Kommentarer
Anki/Dumle

Hej. Vilka härliga bilder. Klart att din önskan kan slå in:) Kram

2010-01-04 @ 20:35:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0