FARTFYLLD HELG.


Helgen har varit fartfylld.
Började med en fotografering 11.00 på Lördagförmiddag, bilder som jag blev hemskt nöjd med. Hoppas att systrarna Elmström också blir det. Efter fotograferingen åkte jag hem för att packa ner all mat och träningskläder som jag behövde för dagens bortamatch. 13.00 åkte vi ifrån Lindab Arena, destination Hovås/Järnbrott nästa (eller va byn hette). Väl framme var vi ganska tidiga så det blev en rejä luppvärming och mycket genomgångar. Ganska skönt att slippa stressa om ni frågar mig.

Matchen inleddes mycket stark av oss, vi tryckte in 0-1 målet i vårt första byte men tyvärr gick vi ner oss till deras nivå och lät dom komma till många avslut. I slutet av första perioden kvittera Hovås och resten av matchen va väldigt jämn. Inför tredje stod det 3-3 och tyvärr hängde dom sitt 4-3 mål med 40 sekunder kvar av matchen. Retligt. Typiskt. Ja vad ska man säga. Fan, typ.

Men jag deppa inte även om det var en retlig förlust. Jag bidrog med 110% och sålänge jag gör det är jag nöjd. Jag gjorde två av tre mål och det krävs ju att fler femmor bidrar med mål om man ska vinna. Jag och Elin är ett toppteam. Får njuta extra av det toppteamet denna säsongen!



Min Tisdag har för övrigt varit helhärlig. Spenderat två timmar på arbetsförmedlingen med CV skrivande tillsammans med min jobbcoach och nu kan ingen arbetsgivare tacka nej till att vilja anställa mig. Känns som att det går framåt på den fronten. Livet är härligt trots att jag knappt överlever ekonomiskt, men vad gör det när man har ett underbart liv för övrigt?

Denna veckan har jag mer tid för bloggen. Ska försöka bli klar med min layout helt också. Bloggen är inte direkt rolig att klicka in på just nu. Ajja, trevlig kväll mina vänner!


Kommentarer
Malin

din blogg är alltid rolig att gå in på ,, för att du är rolig,, insidan före utsidan ;) hi hi

2010-01-19 @ 23:01:17
URL: http://hootchiemama.blogg.se/
Jonna

Tack Malin! :) Det värmer. Men jag ska ändå bättra mig och så ska jag bli klar med min snygga header :)

2010-01-20 @ 17:30:14
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0