FISK I UGN.

Håller just nu på med ett hemmagjort recept. Torsk i ugn, med champinjoner, färsk tomat och charlottenlök. Kryddat med salt, peppar, örtkrydda och citronsaft. Vi får se hur det blir.

Det gick bra på första mötet hos min jobbcoach som verkar hur bra som helst. Fick med mig en del material hem och hoppas på att beslutet om åldersgräns till arbetsförmedlingens "starta-eget-kurs" ändras så att även personer under 25 år kan ta del av den. Annars får jag klara mig på egen hand och det hade jag säkerligen gjort, med hjälp av andra. Hur som helst så kommer det bli som jag vill i slutändan, även om det ska ta två år för mig. Jag kan ju ha fotograferingen vid sidan av ett deltidsjobb också, om jag vill. Har iallafall börjat så smått med en affärsplan som jag fick med mig.

Och man får lov att sälja tjänster upp till 8000 kronor utan att behöva skatta. Perfekt!

Nu ska vi snart äta, sen ut och åka pullka med Niklas och Noel. Ängelholm är fullt av snö och jag älskar det. 19.00 är det hockey, Rögle mot Linköping och 22.00 är det JVM bronsmatch mellan Sverige och Schweiz. På söndag, den 10 januari spelar Rögles damlag hemma mot serieledarna 15.00. Viktiga grejer detta. Hi hi.

Hoppas ni får en underbar vinterdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0