FIX & TRIX.


Just nu står min älskling framför spisen och lagar tacoköttfärs som vi ska ha till våra bakpotatisar som står i ugnen. Mums! Har även gjort mat för hela morgondagen som kommer spenderas mestadels i buss. Bortamatch mot Hovås/Järnbrott, norr om Götet. Det blev en sallad med pastahjul samt färgglada pastaskruvvar, bacon, färdiggrillad kyckling, körsbärstomater, babyspenat och en god grekisk dressing som blandas med olja och vatten.

Denna morgon och förmiddag har vi sorterat ut i vår walk-in-closeth, diskat och städat. En riktig rensning och mycket mer saker väntar för min tradera profil. Det gillas. Emil börjar jobba 17.00 och ikväll väntar  hockeyträning för min del.


På måndag ska jag fotografera en kompis dotter som är så gudasöt så att man smälter. Ska bli kul.

Matdags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0