FOTOGRAFERING.


Tidig lördagmorgon, eller inte så där överdrivet tidig men tidig för att vara lördag. Hi hi. Solen har varit framme lite och det är just idag perfekt ljus nere på stranden där jag ska fotografera ett gäng kusiner som ska ge bort fotografi till sin mormor/farmor. Ska bli kul. Det är svårt att fotografera många på en gång, för alla måste klaffa på bilden och oftast så är det någon som vänder huvudet, pratar eller blundar. Men vi får se hur det går! Idag blir det Klitterhus, där är mer grejs i bakgrunden som blir så fint med oskärpa. Åh, jag älskar att fotografera.


Igår fick jag äntligen upp min första affisch, på Coop. Har ju inte haft någonstans att skriva ut affischerna innan men det fixade Emil på sitt jobb igår. Imorgon ska jag sätta upp en affisch på Storköpet i Klippan också.


Imorgon 10.00 samlas vi för att spela hemmamatch med nedsläpp 11.30 i Gripenhallen. Vi ska möta Hisingen som ligger en poäng under oss, så det gäller en vinst imorgon, jag kommer inte gå av isen förrän vi har vunnit. Kom och heja! Klä er varmt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0