FREDAG & HELG.


Idag har jag slarvat med maten,
har fortfarande inte ätit någonting ännu. Inte bra! Tänkte göra mig en smoothie nu, den slinker ner lätt. Snart kommer Johanna för en promenad i vinterkylan, ska bli härligt. I eftermiddag får det bli en diskrensning av datorn så att jag kan ladda hem 30 nya dagar Photoshop, hi hi.

Idag jobbar Emil till 17.00
sen är det helg för vår del. Ikväll blir det god mat, en film och massvis med fredagsmys. Lördagen är ännu inte planerad men om det är såhär fint väder som idag, skulle jag vilja fotografera lite ute vid stranden. Någon som är sugen på att agera vintermodell ute vid stranden? Gratis givetvis men får köpa bilderna utav mig om man är nöjd och vill ha dom, absolut inget tvång och bilderna kostar 20 kr stycket. Man kan välja om man vill ha dom på skiva eller framkallade via extrafilm.se!

Söndagen kommer jag spendera i ishallen, nästintill hela dagen.
Vår match börjar 15.00 och det hade varit superkul om så många som möjligt kunde komma med tanke på att bortalaget kommer med en buss. Det tar en timme av ert liv, matchen spelas 3x15 och endast spolning inför tredje perioden. Alltså ungefär en timme och tio minuter. Det kan man stå ut med, för Rögles damer. Vi behöver er för det blir en tuff match!



Kommentarer
Maja

du är så duktig!! Jag ska anställa dig till mitt bröllop, födelsedagar, ja allt jag kan komma på!! :P Ses imorgon!! Puss

2010-01-09 @ 12:05:53
Jonna

Åh vad du är gullig Maja! :) Jag kommer gärna och fotar :) Ses imorgon, taggade till tusen! :) Pusselusk

2010-01-09 @ 14:09:02
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/
nettan

jag vill bli fotad:) alltid:) just nu är jag lite sjuk bara, men jag ska bli frisk snart

2010-01-09 @ 14:46:04
Jonna

Va roligt nettis! Du är så snygg så bilderna kan inte bli dåliga ;) Vi får boka in en fin solig dag! :) Krya på dig!

2010-01-10 @ 10:05:06
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0