GLÄDJE.


Gårdagen va helt underbar. Började med babyfotografering ute i Vejbyslätt, Kaylee 5 månader modella och alla bilder blev helt underbara. Jag skulle kunna fotografera barn dygnet runt, vilken glädje. Vi fikade och pratade om allt möjligt (Kaylees mamma Carro, och jag spelar i samma hockeylag). Mysig dag! Därefter körde jag hem och redigera alla bilder, några av dom ser ni i inlägget under. Blev supernöjd.


19.00 började matchen mellan Rögle och Luleå. Luleå vann tyvärr med 3 mål mot 2 och det var föredetta Röglespelare som gjorde alla tre. Chris, Cam (ni vet mina favoriter) samt Ahlbrant. Tyvärr! Men det såg bra ut för Rögle men lördagens match blir svår som tusan. Heja Rögle!


På söndag spelar vi hemmamatch 11.30 i Gripenhallen.
Hisingen kommer på besök och vi vet absolut inte hur dom spelar, det enda vi vet är att dom ligger en poäng under oss. Vi måste vinna! Annars ligger vi näst sist.


Idag ska jag bara glassa hela dagen.
Diska lite, vika lite tvätt och äta gott. Emil ska iväg och spela poker ikväll så det blir en ensamdag för min del. Kan vara rätt skönt. Imorgon har jag en ny fotografering. 09.30 på Klitterhus.


Kommentarer
Caroline

Helt underbara bilder du har tagit. kan inte fatta att jag har en sådan söt dotter;).. är så nöjd med bilderna. samt att dagen blev så mysigt... du e en jätte duktig fotograf...

2010-01-22 @ 21:21:54
Jonna

Ja hon är så fruktansvärt söt så det är inte klokt! :) hade också en supermysig dag! Tack så mycket, det är roligt att höra! :)

2010-01-22 @ 21:52:52
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0