HELT SLUT.


Att gå upp klockan 07.00 när man är sjuk är inte alls någon bra idé, att gå ner till arbetsförmedlingen och sitta där i en och en halv timme, för att sedan gå hem igen, är heller ingen bra idé. Nu är jag helt slut, näsan rinner och huvudet bultar. Men jag känner mig ändå lite bättre än igår. Ska snart svälja en huvudvärkstablett och se om det hjälper. Skulle ju vilja träna hockey ikväll men jag tror att jag får försöka stå över idag så att jag kan träna på fredag och spela match på lördag.

Idag skulle jag vilja städa upp lite här hemma, diska och fräscha till det. Ska försöka få lite gjort. Idag slutar min älskling normal tid, alltså 16.30, fast vi hinner i stort sett bara äta sen ska vi båda iväg igen. Nu känns det att allt är som vanligt igen, det är då man uppskattar helgerna och den lilla tid man får tillsammans då.

I min meny till höger har jag nu en Robin utan huvud, jag älskar den aoutfiten han har på den bilden så han får vara med i min meny. Klippte ut honom lite slarvigt men det blev coolt ändå. Jag måste köpa mig ett par Converse till sommaren alltså.




Kommentarer
Malin

har fixat så att din make eller ja blivande make :) slipper stängningar på fredagar under vårterminen ,, så då har ni mer tid för varandra :) Sköt om dig och din förkylning ! Lovar att disk och allt annat hushålls arbete även finns att göra imorgon så ingen stress,, eller ja så fixar din gullpånke det nu då när han kommer hem :)

2010-01-13 @ 18:21:37
Jonna

ja jag hörde det! :) tyvärr finns det kvar även imorgon, fast nu är det ny disk. Emil va så gullig igår när jag va som mest sjuk så han slipper disken! Han gör så mycket annat bra! :)

2010-01-13 @ 20:37:48
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.sej


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0