KINAMAT OCH MER GNÄLL.


Jag känner nu att jag aldrig skulle ha tränat idag. Dels för hur utslagen jag kommer att vara imorgon och dels för att man mest bara blir irriterad på det där stället folk kallar ishallen. Inget omklädningsrum förrän 20 minuter innan is och nu blir det ingen stor buss den 13 Februari heller, så det är bara att ringa alla man bjudit med sig att ställa in sig på att dom inte kan följa med. Istället får vi en buss på fredag, om två dagar, så vi kan ju säga till släkt och vänner att följa med då istället. TVÅ JÄVLA DAGAR INNAN DET ÄR MATCH. Nej men vi spelare ska ha framförhållning men ledare behöver inte ha det. Rögle Bk, jag skulle kunna kräka på skiten just nu.

Dessutom tänker jag inte se en A-lags match förrän Demén är tillbaka i Rögletröjan och alla avdankade gubbar som inte ens platsar i Jonstorp är väck. Lite mer gnäll. Men jag va tvungen!

Men det positiva för dagen va att syster stannade i Ängelholm efter sin körlektion och åt kinamat med mig och min fina kille. Nu ska jag krypa ner i dess famn, inte kinamatens utan min fina killes. Godkväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0