TORSDAG & BABYFOTOGRAFERING.


Min älskling ligger kvar i sängen och vid detta laget tror jag att han är den tröttaste människan i hela världen, och det är inte så konstigt när han knappt får någon sömn om nätterna. Blä! Men han biter ihop och är lika positiv som vanligt, den där Emil är märkligt underbar och är min största förebild. Han är bäst, no protest!


Precis ätit lite frulle, två knäckisar med skinka & paprika, till detta serverades tea, mycket gott tea. Ska skjutsa Emil till jobb idag så att jag kan ha bilen för att köra och fotografera en 5 månaders flicka som heter Kaylee ute i Vejbyslätt. Ska bli superkul.


Ikväll gästar Rögle Luleå borta, vi får se hur det går. Men jag tycker att alla medgångssupportrar som inte gör något annat än gnäller på "laget i sitt hjärta" kan hoppa och skita. Antingen så hejar man på ett lag, både i bra och dåliga tider, eller så skiter man i det. Rögle är kända för sin publik, förstör inte det era "vi-är-experter-på-hockey" wannabies. Det är supporten dom behöver i ett läge som detta, när dom förtjänar det som minst.


Hoppas alla får en trevlig Torsdag för det ska jag ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0