Fy fan va Elin är bra ♥


Fotbolls-VM har börjat. Emil är helt såld, jag tackar inte för det. Fast lirare som Messi är ganska roligt att titta på faktiskt. Och Lasse Lagerbäck såklart, och Svennis. Jo, det verkar som att jag kommer följa ganska mycket av fotbolls-VM trots att Sverige inte är med.

Vi är precis hemkomna från en övernattning i Stiddan. Min vackra syster tog igår ett stort steg ut i vida världen och sa hejdå till tryggheten vid namn skolan. Hon va så fin och lycklig, man va aldelles rörd. Fina bilder blev det också. Åh, är så stolt över dig Pella. Du har ju klarat dina tre år med bravur, och väldans mycket slit, min syster är värd att leva lycklig i alla sina dagar. Men sagan är inte slut. Nu väntar ett nytt kapitel, och Elin om någon kommer klara det hur bra som helst. Lycka till med allt finaste syster. ♥

Det är bra och vara "hemma". Under denna vistelse tjänade vi en massa vaser från IKEA av Tina och Pappa, ett bord och två stolar att ha på balkongen av Mamma. Perfekt med andra ord.

Tvätten är färdig, garderoberna är rensade och lägenheten är skinande ren. Nu är vår bovärd välkommen in att besiktiga vår 1:a. På Måndag 10.30 kommer hon, hoppas att hon tycker vi skött oss bra så vi slipper göra vid något, men det tror jag att vi slipper.

Nu ska det käkas nere på stan sen blir det chill med chibbar.
Kommer bilder i veckan!


Kommentarer
Tina

Tack för att ni hjälpte till att göra Elins dag minnesvärd:)))

2010-06-12 @ 20:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0