Lite uppdatering i vardagen.

Ja, var ska jag börja? Jobbar en massa och jag trivs superbra med mitt arbete och mina kolleger, vi är ett härligt gäng med bara glada miner. Det blir så mycket lättare att gå till jobbet när alla sprider glädje kring sig. Härligt! Kommer att jobba heltid under hela sommaren som det ser ut nu, jag har rätt att ta ut semester men det kommer endast bli två helger, alltså sex dagar. 16-18 juli åker vi till Skara sommarland med Jeppan, Lindis och fina familjen Thulin. Längtar så jag spricker! Sen den 30 Juli till den 1 Augusti är det Fröidhafestivalen som jag inte kommer missa för någonting i hela världen. I år är det Emils tur, att fylla 30 år och firas riktigt ordentligt. Annars blir det mest jobb hela sommaren, har ganska bra tider för att kunna ligga och dra på stranden och göra massa roliga grejer. Kommer bli en bra sommar.


Havanna har kommit till världen. En fin liten tjej, så liten och söt.
Jennie och Peter kan allt om att göra fina barn! Hi hi.


Idag ringde dom från Ängelholmshem för att säga att vi fått lägenheten. En 3:a på 71 kvm med balkong. Den kommer totalrenoveras med ny kyl, frys, nya golv, färg/tapeter mm. Och det bästa av allt är att vi själva får bestämma vilken färg vi vill ha, eller tapeter om där är någon vi gillar. Inflyttning 1 September och det känns underbart. Jag längtar som en tok.


Fysträningen har dragit igång igen, tre dagars träning varje vecka kommer göra susen för vår del. Hoppas att jag jobbar så att jag kan vara med iallfall två dagar. Nu ska jag in i duschen, för att sedan promenixa till jobb.

Ha en härlig dag allesammans, det ska jag ha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0