Lite uppdatering.


Tänkte att jag skulle uppdatera bloggen lite, har mest varit bilder den senaste tiden och ni måste ju få veta vad som försigår. Jag har haft ganska många fotograferingar nu under några helger i rad, och det är så kul. Nu återstår en fotografering på Onsdag, och sen två till de kommande helgerna. Jag har verkligen hittat det jag brinner för och det är så roligt och få övning i både fotograferingen och efterbehandling. Det är mycket jobb med redigering men bilderna blir bara finare och finare. Just nu sitter jag med familjebilder som är så fina så att jag bara vill lägga ut alla på en gång, men ni får snällt vänta i cirka en vecka på dessa.


När jag blir stor, ska jag heltklart bli fotograf.


I Torsdags förra veckan va jag på arbetsintervju för Burger King som ska öppna under Maj månad. Det kändes bra och jag hoppas verkligen att jag får det. Jag måste få ett jobb nu, annars blir jag knäpp i skallen. Burger King hade varit det ultimata då jag redan har 3 års erfarenhet och älskar serviceyrket. Håll era tummar hårt!


Serien är slut för Rögles damer och vi slutade på en 5:e plats som är fullt godkänt men ganska irriterande då vi likabra skulle kunna sluta på 2:a plats. Men det är bara att ta nya tag. Min säsong är fullt godkänd med 15 mål på 12 matcher, vår femma har gjort mer än hälften av alla målen och det är också ganska så godkänt. För din skyldighet som forward i ishockey är att göra mål, det är lixom det spelet går utpå. Gör du inga mål som forward så börjar det kanske bli dags att tänka över vad man gör för fel. (Bara en parentes). Så i år är poängpriset mitt, förra året slog Cornelia mig med ett mål men i år är det mitt, äntligen! Härligt.


Jag har har lite nya favoritlåtar.
Jag börjar med Hero of war med Rise Against
Fridas Sommarvisa med Frida
Ikaros med Björn Afzelius
Fireflies med Owl City


I veckan kommer det mer bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0