Mer info.


Det verkade poppis med min prissänkning under April månad. Men det kanske blir så att jag får använda mig av de kommande helgerna i Mars istället, eftersom att det kanske är så att jag snart har ett jobb. Och om jag får det, börjar jag isåfall i mitten av April. Ifall ifall lixom. Så att jag inte bokar upp mig på helger som jag kanske kommer jobba på.

Erbjudandet kommer gälla för en timmes fotografering, i hemmiljö eller vid valfri plats precis som vanligt. Det bestämmer man själv, om man har någon idé, har man inte det så hjälper jag gärna till.

Detta kommer att kosta 300 kronor och då ingår alla bilder som tas under fotograferingen. Brukar ligga på cirka 10 till 20 stycken bilder för en person. För en hel familj kan det bli upp emot 300 stycken! :)

Imorgon kommer tiderna att läggas ut, och tre tider per dag. Så att man har att välja mellan!
Skulle man inte kunna någon av tiderna, löser vi det på något sätt.

Med reservation för ändringar.
Spöregnar det, är det varken bra ljus inomhus eller utomhus så då får vi ändra tid. Såklart!

Såhär har jag tänkt.
Några fler frågor?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0