Tisdagsuppdatering.


Imorgon kommer familjebilderna nedan att levereras till ägarna och jag hoppas att dom blir nöjda! Det blev 82 bilder av Söndagens fotografering och det är så kul så att jag bara vill fotografera hela tiden. Imorgon väntar en barnfotografering i Örkelljunga, ska bli superkul. Och till helgen två barnfotograferingar till, en under Lördagen och en under Söndagen. Superkul! Det kommer bli tre helt olika fotograferingar med tre olika syfte. Om det är så att föräldrarna åt barnen tillåter att jag publicerar på blogg och hemsida så får ni se lite smakprov under nästa vecka.


Igår hittade jag en fiffig grej på photoshop som förstärker färger i bilderna.
Så imorgoneftermiddag blir det exprimentkväll i photoshop! :)


Imorgon, Onsdag. Ska det också hinnas med ett besök hos familjen Olsson/Eliasson och Karlsson/Bergman. Ska planeras lite med de blivande föräldrarna om hur de vill ha sina gravidmagar förevigade. Ska bli kul.


Nä nu ska jag vika tvätt och börja på middagen.
Jonnas köttbullar med kokt potatis och morötter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0