Bildredigering är lika med passion!

Klockan är mycket, men jag vill inte gå och lägga mig. Jag är en sådan som person att jag vill göra klart ett påbörjat projekt innan jag tar mig ann nästa (förutom när det gäller exempelvis städa, diska och tvätta) ha ha. Nu sitter jag här med massvis med fina bilder som jag bara vill visa er men jag har inte riktigt tiden. Har ett 8 timmars pass att avverka på Burger King imorgon och Lördagar är lika med mycket folk hela dagen. Så jag borde gå och lägga mig så att jag har energi för full rulle imorgon 11-19.


Idag beställde jag hem lite grejer från extrafilm. Blandannat två presentkort som är beställda och 6 stycken affischer som ska upp i affärer och dylikt. Jennie får agera reklam-modell! Hi hi. De ser ut såhär.



Kommentarer
Jennie

Haha.. nu blir jag kändis ju!! Eller inte, man ser juinte att det är jag! Hihi ;)

2010-05-15 @ 12:22:34
URL: http://jennierivjern.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0