Bildredigering.

Denna lediga dag från Burger King började med uppstidning 07.20 för att skjutsa min fina kille till jobbet (för att jag skulle kunna ha hans bil). När jag kom hem slumrade jag till en timme till, för att sedan hoppa in i duschen och fixa till mig inför dagens fotografering ute i Hjärnarp. Jag älskar babymagar och längtar tills den dagen, då min mage är så vacker och har ett litet liv inuti sig. Det är faschinerande, det där med bäbisar i magar! Härlig.

Det blev fotografering mellan 11.00-12.00 sen till Stidsvig för fika med två fina bruttor, sen hem till en annan fin brutta som jag inte träffat på väldigt länge. En underbar dag och jag är ruskigt trött. Idag hann jag inte med någon fotbollsträning, men imorgon får jag två timmarns promenad + att jag ska jobba mellan 11-14 och sen mellan 18-24. I love it!


Bjuder på dessa bilderna från dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0