En väldans massa jobb.

Jag är inte van vid heltidsjobb, det märks, framförallt på bloggen. Hi hi.. Kommer snart lite bilder på Hanna som jag fotograferade för drygt två veckor sedan. Och nästa vecka blir det nog en del babybilder för på Torsdag välkomnar vi Jennie och Peters andra barn till världen. Världens sötaste Elias ska bli storebror. Åh vad härligt det är! Kommer spendera alla mina lediga dagar i Stidsvig, typ som vanligt då alltså, haha!

Vi har anmält oss på två 3:or på Villan. På Planteringsvägen 11, nu bor vi på 13 så flytten blir inte så långt iväg. Perfekt! Trivs som fisken i vattnet på denna gata så jag hoppas att vi blir erbjuda visning. Hade varit så härligt. Just nu är det bara lite mer yta i vår vardag som fattas.

Vi lyxa till det med ett biobesök idag, Prince of Persia!
Ganska bra. Och den Persiska princen är hyffsat fräsch om man säger så. Se den!


Längtar efter ishallen ganska så mycket.
Inlines är inte detsamma.

Må väl, hockeysjäl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0