Fotografering och fika.

Dagen började med en sovmorgon denna underbara Fredag förmiddag. 10.30 vaknade jag och det var härligt att kunna ligga och dra sig till klockan 11.00 med min fina kille som är bäst. Runt 12.00 begav jag mig mot Stidsvig och dagens fotografering med Johannas vackra babymage. Jennie och Elias kom också och hälsade på och John fick agera tv-spels-barnvakt åt Elias då vi hade fullt upp med poser och en reflexskärm.

Resultatet blev bra, jag blir lika imponerad av mig själv. Det känns så lätt nu, dels med den nya kameran och dels med lite kött på benen. Ljuset lägger sig rätt och jag ser fina vinklar och detaljer så uppenbart. Här kommer lite bilder ifrån min dag. Mer bilder kommer sen både på Hanna (som jag fotograferade i Tisdags) och på Johanna när de fått se bilderna själva.




Kommentarer
Johanna Bergman

tjuuusigt Jonna tjuusigt. ( eftersom jag nu vet massor av folk som är gravida ska jag rekomendera dig om de vill föreviga deras magar)...



Tack för idag..än en gång!!!!

2010-05-14 @ 21:54:55
URL: http://www.bergman2.blogspot.com
Jonna

Tack Johanna! :) Det är bra att du gör reklam för mig, det värmer! :)

Tack själv! :)

2010-05-14 @ 23:47:32
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0