Me LOVE Village & IKEA.

Steg upp 09.00 idag, en bra tid enligt mig. Sitter just nu nermyst i soffan framför "Efter tio" med Malou och en kopp chaiteá. Mysfaktor på hög nivå. Här kan jag sitta en kvart till innan det är dax att klä sig för 30 minuters promenad upp till jobb för att jobba 11.30-14 / 17.30-20.30.

Igår efter att Emil hade slutat körde vi till Väla och IKEA för att strosa ett par timmar. Har en ny favorit affär, VILLAGE, åh underbara affär, skulle kunna gå därinne i timmar. Me like! Hittade en fin present till min älskade far också som jag måste fixa snarast. Blev IKEAs köttbullar till middag igår och detta kom vi hem med. I år blir det till att köpa julpynt också men vi väntar lite annars kommer jag sätta upp ljusslingor och stjärnor i fönsterna redan nu och det hade varit lite pinsamt. Hi hi..

Nu: promenad & sen jobb! Trevlig Tisdag gott folk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0