Dag 01 - Presentera mig själv.

en 14 dagar förtidigt född Jonna Therese Olsson som aldrig har varit något fan av flätor eller klänningar. Tidigt stretade jag emot rosa spetskläder och allt min mamma ville va att klä mig som den söta lilla flicka jag var. Men ikke. Det är först nu, 23 år senare som jag kan tänka mig att använda kjol, klänning och fina hårgrejer. Tyvärr ser min mamma detta väldigt sällan så jag försöker föreviga dessa få tillfällen på bild.

Som person är jag extremt tålmodig, vilket kan göra mig knäpp många gånger. Jag är rättvis och vill gärna bli behandlad på de sätt jag behandlar andra. Jag gör misstag hela tiden som jag växer med, ifrån och lär mig utav. Jag är inte perfekt och ibland kan jag bli arg, låta bli att tänka till innan mina handlingar, för att sedan skämmas lite, be om ursäkt och ta till mig. Jag är snäll och oftast glad.

Jag bor tillsammans med världens snyggaste kille som behandlar mig som en prinsessa. Det går inte en dag utan att jag tittar på honom och blir helt pirrig i magen av kärlek efter snart 3 underbara år tillsammans som en. Han får mig att må bra varje dag och älskar mig trots alla mina fel och brister.

Jag älskar hockey mest av alla sporter jag sysslat med. Zlatan och alla våra landslag är också ganska roliga att se på. Jag har alltid sysslat med all sorts sport och att utmana killarna har inte varit någon rädsla.

Jag lever ett toppenliv och ett nytt kapitel i våra liv är påbörjat då en liten plutt ploppar ut i Juli.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0