Wow, vilken resa vi går igenom!

Det gick inte så värst bra med min lista, så jag ger upp heltenkelt. Hi hi.. Gårdagen va full av huvudvärk, klökningar och jag va i stort behov av energi. Sov till 10.30, låg på soffan hela dagen förutom de fem minuterna jag va ute på balkongen för att ta en nypa luft. Ja, jag får helt enkelt gilla läget. Som min coach sa idag, "det är ditt eget fel, i detta läget kan du inte skylla på domarn!" haha :) Det går kanske inte över, och såhär får det vara i ett antal månader till, bra och dåliga dagar.

Idag däremot är en bra dag full av energi. Har organiserat stökrummet så att det ser ut som ett rum, fick gardiner, några hyllor, lite ljus och fint lingonris i fönsterkarmen. Dessutom står där en fin barnvagn som får en att släppa de flesta rädslor och längta lite. Helt sjukt att där ska ligga en liten skapelse i denna vagn, vår skapelse, som har våra drag och som med tiden utvecklas till en egen liten individ. Som lär sig klappa, skratta och säga Mamma och Pappa. Sådär ja, nu börja jag snyfta igen! :) Häftigt är det. Helt magiskt! Varje gång jag träffar två av mina favorit tjejer, Stella och Havanna, så tänker jag alltid hur häftigt det är att dessa två små tjejer har legat i magen på mina andra två favorit tjejer. Att följa deras graviditet vecka för vecka va enormt häftigt, att se en liten fot sparka och att sen vara med från scratch då dessa två sötisar kom till världen va verkligen supercoolt. Nu är det min tur, jag ska gå igenom samma resa och när jag kommer över mål linjen har vi vår egen lilla krabat. Jag fattar inte. Jag förstår ingenting! :)

Jag drömmer helkonstigt och jag är inte så värst rädd längre. Nu är jag taggad. Taggad på att få följa min egen resa genom den mest spännande tiden i våra liv.



Kommentarer
Johanna o Stella

tycker om dig också :)

2011-02-10 @ 09:20:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0