Magiskt.

Hey! I´m back. Har varit ganska upptagen på sista tiden och återigen blir bloggen lidande. Men denna gången har jag en förklaring och jag har ju inte kunnat dela med mig av mina tankar på bloggen och då valde jag att inte skriva alls.

I November fick vi en stor chock då det visade sig att vi va gravida. Beskedet var omtumlande och helt overkligt och efter några dagar började chocken lägga sig och vi kunde börja ventilera oss. Det fanns bara ett alternativ till slut och nu står vi här i slutet på vecka 13, GLADA och livrädda.

Att berätta för familjen var det största jag varit med om hitills, blivande mormor bara skrek rakt ut av glädje, morfar & tina åkte direkt till Polarn & Pyret och skaffade medlemskort och två veckor senare fick vi en hel kasse med grejor, de första grejorna, som jag nu ntligen kan dela med mig av på bloggen. Hi hi..

Har varit omomtumlande tre månader fullsmockat med illamående och grym trötthet, alla vet precis i vad jag menar och jag behöver inte ens be om ursäkt för att jag varit frånvarande. Nu börjar det bli lite bättre med tröttheten, men än sålänge sitter illamåendet kvar och jag proppar i mig sura gröna äpple och mineralvatten, min kurering.

Nu väntar vi spänt på ultraljudstiden som kommer at bli någon gång i slutet på februari, då kanske man är ett steg närmre verkligheten, att verkligen förstå, att om 5,5 månad kommer det ut en fantastiskt liten varelse och allt jag önskar är att det är en frisk lten krabat!

Helt magiskt!

 



Kommentarer
Nettan

vet vad ni går igenom och det finns inga ord som ordentligt kan beskriva alla känslor. Nedräkning till ultraljud och det går inte förklara för ngn som inte gjort det. Nervositet, glädje och tårar blandat som en soppa. Njut av allt fantastiskt som

Er tid nu kommer bestå av. Det tar inte slut med fantastigheter:) igår hämtade vi vagnen och den står röd och fin i vardagsrummet och väcker sådana känslor så det finns inte ord. Det står en vagn i vårt vardagsrum?? Nu är det nära:) Lycka till med allt Jonnis och Emil:)

2011-01-16 @ 11:25:35
Marie

Åh jag är så himla glad för eran skull <3<3

Den värsta tiden av illamående brukar gå över i v 14 sägs det så jag håller tummarna för det.

Som ett magiskslag försvinner både illamående o tröttheten å man blir piggelin igen <3 Över en natt liksom.



Spännande tid är det ju verkligen!!!



KRAAAAAM

2011-01-16 @ 11:42:44
URL: http://sweetml.blogg.se/
Sandra

Men gud vad kul, grattis :)

2011-01-16 @ 13:25:11
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0