Att borsta tänderna, och sedan dricka saft..

Finns det något räligare (på ren skånska) än att dricka saft när man precis borstat tänderna, uhe! Blärk. Och varför? När man vet hur äckelpäckel det är. Sitter och lyssnar till Rixfm och njuter utav solen som sprakar in igenom våra fönster, det gör verkligen susen med lite sol och värme när vi frusit sedan November månad. Hoppas verkligen att våren tränger igenom nu, jag drömmer om snödroppar, snacka om att längta.

Gårdagen blev helt fantastisk och spenderades med fina vänner all day long. Först en sväng på stan med mitt hjärta, som hittade en fin stickad tröja till ett fantastiskt bra pris, Emil kan nosa sig till REA kläder, helt makalös på det därá. Därefter styrde vi gula faran mot hans jobb där jag droppa av honom, körde vidare till Johanna och Stella för att sedan åka och fira fina Alfred som fyllde hela 1 år. Vart tar tiden vägen? Hjälp. Mycket fin dag, som gör att jag kommer ha energi över för resterande jobbeveckan och dess monster tider. Bara att bita ihop och vila mellan varven.

Har suttit och inspirerats av barnrum hela morgonen, älskar denna planeringen vi har framför oss. Har en mycket fin bild framför mig hur det ska se ut i vårt blivande pojkrum. Massvis med fina färger, fina illustrationstavlor och fotografier design by mig själv. Möblerna ska gå i vitt och det ska vara ljust och fint. Snart sätter vi igång med det där, men först ska balkongen stylas till inför våren.

Längtan, den finns det gott om!
Och tack för alla fina människor vi har runt oss, som finns där, uppmuntrar och fyller våra liv med glädje. TACK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0