EN UNDERBAR LÖRDAG



Det är helg. Emil är ledig och det är väldigt uppskattat, både av mig och av honom själv. Han får dock ej sova sålänge eftersom att jag är uppe och ränner redan klockan åtta! Hoppas att han tycker om mig ändå. Idag åkte vi ner för att titta på bil, eftersom att vi behöver en kombi till kommande tillskottets ankomst! Det blev en kombi, silvrig Opel Astra och på Torsdag pryder den vår parkering. Hi hi. Känns så skönt att ha fixat även om det är ett tag kvar (förhoppningsvis) tills vår pågskrutt kommer ut till oss.

Pappa och Tina kom in och hjälpte oss med bilköp och nu kan vi allt om att köpa bilar och se vart det inte ska vara rost. Hi hi. Därefter blev det en sväng på stan som resulterade i två par nya byxor, två trekvartsbyxor inför sommaren och fyra tröjor. Nu kan jag bli tjockare för nu har jag kläder att växa i. Lillkillen fick också tre par fina strumpor (3 stycken för 59:-) på Åhlens och vi fick en bok, "Vi ska ha barn!". En fika hanns också med såklart, god kaka och chaitéa..



En fin Lördag och allt känns så bra. Jag har det bra. Tillsammans med världens bästa kille, fina familj och omgivning.



Kommentarer
Elin

Ja, hon har en hel del :D

Men nu är hon snart här så bäst att vara förbered :)



Ja men det är det som är så kul att man gillar olika, annars hade alla bebisar sett likadana ut, hur kul hade de varit?

Men du gillar mycket mönster o sådär annars också, alltså till dej själv o så?

Det brukar vara så menar jag :)



Men som jag skrev i inlägget,

bebisar passar i allt ♥

2011-03-26 @ 16:23:44
URL: http://elinlillie.blogg.se/
Tina

HAHAHAHAHAHA jag viker mej dubbel........

2011-03-29 @ 11:38:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0