NU HÄNDER DET MASSOR


Här kan du se graviditeten inifrån från vecka 21 till 27.

Hur ska man räkna igentligen? Enligt beräknat födelsedatum är jag 21 veckor gången, eller gravid i 22:e veckan! Är jag i vecka 22 då? Haha.

Igårkväll rörde sig magen otroligt mycket, det buffrade och sparkades så att hela täcket rörde sig. Jag la en bok på magen och det var häftigt att se. Så fort jag tar det lungt och sitter still så sätter han fart därinne, inte konstigt att man vill vila hela dagarna bara för att få känna honom.

Igår hade jag 72 läsare, och en kommentar om mitt favoritnamn. Det Tackar jag Nettis för! Tack.
Dåligt.. tyck gärna till! Ni får lov att tycka till trots att ni tycker det är ett märklgit namn, det är ändå inte ni som ska välja och jag tar inte illa upp för jag vet att det är ett ovanligt namn, men ett namn som har tagit mig med storm! :) Jag vill ju höra om era namnval också.


Kommentarer
Johanna

Såhär räknar man: V.22 (21+0) (ett exempel) Då e du i v.22 :) För du har gått 21 fulla veckor & börjat på nästa vecka! Tycker ert namnval e coolt! Själv har jag alltid sagta att jag vill ha en Kevin, men nu vet jag inte, haha. Sen gillar jag Leija med. Teolina lär det iaf bli som mellannamn om det blir en tjej nångång, för det heter jag, min mormor & nån långt bak i släkten. Bara 35 som heter det. Kul med lite udda namn.

Kram

2011-03-29 @ 17:41:26
URL: http://skuggis.wordpress.com
Jonna

Tack Johanna! :) Jag gillar också Leija, det hade jag som ett av mina alternativ om det blev en flicka, fast stavade det Lia istället. Härligt när man kan föra vidare ett namn i släkten, en vacker gest tycker jag! :) Tycker också det är kul med udda namn och jag älskar smeknanm som tilltalsnamn, Ville, Abbe, Totte, Ludde.. :)

2011-03-29 @ 19:47:58
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0