VECKA 22


Igår fick jag order om att fotografera magen, så att jag hade massvis med bilder på den! Det är tänkt att jag ska göra en gravidfotografering lite senare men just nu är det inte särskillt lönt eftersom att jag inte har så mycket mage. Gårdagen innehöll även läkarbesök på barnmorskemottagningen där det konstaterades att det är foglossning, vilket resulterade i en fjärdedels sjukskrivning, alltså ska jag gå ner fem timmar i veckan och max fyra timmars jobb på en dag. Får se hur det går! Hoppas det underlättar för mig lite iallfall.

Nu hoppar magen för fullt när det sparkas och det är en livlig grej vi har därinne. När det gör som mest ont är det härligt att man kan känna honom, att plocka fram fina bebisgrejer vi införskaffat och fått, det lixom hämmar smärtan för en stund.



Kommentarer
Anonym

åååh så mysigt!!!

2011-03-28 @ 18:07:51
URL: http://majaoberg.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0