Emil, mitt allt.


Jag tycker att kärleken är det finaste som existerar på vår jord. Kärleken till sina barn eller föräldrar, vänner eller älskade är bara några exempel på vacker kärlek. I mitt liv förekommer det mycket kärlek och väldigt mycket känslor, det går upp och ner även för mig, precis som för alla andra. Men något av den absolut vackraste kärlek jag någonsin varit med om är min kärlek för Emil, och hans kärlek för mig. Hur det fortfarande bubblar i magen efter två år tillsammans, hur jag kan ligga och titta på honom i timmar när han sover, hur jag älskar hans lilla lock i nacken som han sparar till mig varje gång han klipper sig, hur otroligt fint leende han har och hur han bär sig åt för att få mig att skratta. Emil är det bästa jag någonsin varit med om, han slår allt.


Emil lagade mat, och gav mig ett ketchup-hjärta.
En kärleksgest i vardagen. Han är bäst, fin och min.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0